Naar boven

Veelgestelde vragen

Website- winkelvoorraad
Zit er verschil in de websitecollectie en de winkelcollectie?
De online collectie is niet één op één dezelfde collectie als in onze winkel. Voor de actuele winkelvoorraad adviseren wij om eerst contact op te nemen met onze winkel. 

Reserveren
Hoe selecteer ik producten?
Bestellen op onze webshop is heel eenvoudig. Ga naar het artikel van jouw keuze. Vervolgens kies je de juiste maat en drukt op de knop ‘in winkelwagen’. Nu heb je het gewenste artikel in jouw winkelwagen geplaatst. Indien je meer exemplaren van hetzelfde artikel wenst, kun je het aantal aanpassen.

Indien je je bedenkt, kun je met de knop ‘verwijderen’ het artikel uit je winkelmand halen. 
Vanuit hier kunt je de betaling afronden of verdergaan met winkelen. Wanneer de bestelling compleet is klik je op de knop 'naar de kassa' en vervolgt je de stappen in het betalingsproces.

Ik heb een couponcode, hoe werkt dit?
Je betaald in de winkel en kunt de couponcode daar ook inleveren.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Door een mail te sturen naar webshop@konijnendijkmode.nl word je reservering geannuleerd.

Spaar ik ook punten met mijn reservering?
Ja, met jouw reservering spaar je punten.

Mijn maat zit er niet meer bij, wat nu?
Het kan voorkomen dat je maat niet meer zichtbaar is op de site. Mail gerust even naar webshop@konijnendijkmode.nl en wij kijken het voor je na.

Heb je een klacht?
Ben je niet tevreden over een product of dienst? Neem dan gerust contact met ons op. Dit kan via de e-mail op webshop@konijnendijkmode.nl of telefonisch via 0186-661700. Bij e-mail wordt uw vraag binnen 1 werkdag beantwoord. Wij geven je uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie.

Wat is wettelijke garantie en is dat hier van toepassing? 
Ja zeker. Wettelijke garantie wil zeggen dat je als consument ervanuit kunt gaan dat het product datgene doet wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Cookies
Wat is een Cookie? 
Wanneer je een website bezoekt, wordt er door de server een klein tekstbestand naar jouw browser gestuurd. Deze wordt als het ware op jouw computer geplaatst. Met als doel dat wanneer je nogmaals dezelfde site bezoekt, de server je nog herkent. Bijvoorbeeld de taalinstelling of gebruikersnaam die u gekozen heeft. 

Voor meer informatie over Cookies, verwijzen we u naar onze Privacy Statement.

Algemeen
In de winkel zie ik meer merken en producten dan ik op de site terug kan vinden, klopt dit? 
Het aanbod op de site en in onze fysieke winkel kan verschillen van elkaar. Niet alleen op merkenniveau, ook op productniveau.

Technische instellingen
Onze site is voor een optimale gebruikerservaring het best te bekijken in één van de volgende browsers:  Google Chrome, Safari 5.0 of hoger, Internet Explorer 9 of 10 of Firefox 14 en hoger. Het kan dat de kleur van de afgebeelde producten beïnvloed wordt door jouw beeldscherminstellingen.

Wat is wettelijke garantie en is dat hier van toepassing? 
Ja zeker. Wettelijke garantie wil zeggen dat je als consument ervanuit kunt gaan dat het product datgene doet wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten.