Naar boven

Verzending

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Binnen Nederland:

  • PostNL: Op werkdagen voor 22:00 uur besteld, de volgende dag in huis.

    Je ontvangt per mail een track & trace code, waarmee je jouw bestelling kunt volgen. Ben je niet thuis als we jouw pakket komen bezorgen? Of heb je de bezorger gemist? Dan kun je het volgende doen:

    Niet thuis bij eerste bezorgpoging
    Dan probeert de bezorger jouw pakket af te geven bij de buren (alleen met toestemming van de afzender). Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje met een ‘niet-thuiscode’ bij je achter. Met deze code kun je een nieuw bezorgmoment kiezen. Dit kan tot 22.00 uur. Als je niets doet, komen we op de volgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag) nog een keer bij je langs.

    Niet thuis bij tweede bezorgpoging
    Ook dan laat de bezorger een kaartje bij je achter. Hierop staat waar je jouw pakket kunt ophalen. Deze informatie vind je ook in Track & Trace en in de PostNL-app.

    Pakket afgeleverd bij een PostNL-locatie?
    We bewaren jouw pakket twee weken voor je op de PostNL-locatie. Daarna sturen we het terug naar de afzender.

Voor België:

  • DPD: Op werkdagen voor 16:00 uur besteld, de volgende dag in huis. Je ontvangt per mail een track & trace code, waarmee je jouw bestelling kunt volgen.

    Als je niet thuis bent, laat de chauffeur bij de eerste afleverpoging een berichtkaartje achter in de brievenbus. Het pakket wordt dan naar een Pickup Parcelshop gebracht waar je het binnen de 7 werkdagen kunt komen ophalen. Is dit niet het geval, dan wordt het pakket retour gestuurd naar de afzender.

Voor Duitsland:

  • DHL: Op werkdagen voor 16:00 uur besteld, binnen 48 uur in huis. Je ontvangt per mail een track & trace code, waarmee je jouw bestelling kunt volgen.

    Bezorger gemist?
    We doen er alles aan om je pakket zo snel mogelijk bij jou in handen te krijgen. De DHL bezorger heeft een gele kaart achtergelaten met een nieuw aflevermoment. Als het nieuwe aflevermoment niet goed uitkomt, kies je eenvoudig de afleveroptie die wél in je agenda past. Je kunt het bezorgmoment of  -adres gemakkelijk online aanpassen. Gebruik hiervoor je postcode en de bezorgcode rechtsonder op de kaart. Let op: wijzigen kan alleen op de dag waarop je de kaart hebt ontvangen, tot 23.59 uur.

    Plan een nieuwe thuisbezorging in
    De bezorger komt graag snel weer bij je langs. Met de gegevens op de gele kaart van je DHL bezorger kun je eenvoudig een andere bezorgtijd of -dag kiezen. Ook op werkdagen in de avond en zaterdag overdag.

    Laat je pakket bij de buren bezorgen
    Niemand woont dichterbij dan je buren. Nemen zij je pakketje graag voor je aan als jij niet thuis bent? Laat even het adres weten, dan drukt de bezorger gewoon op een andere bel.

Kan ik mijn bestelling afhalen bij een PostNL servicepunt?
Ja, je kan je bestelling afhalen bij een PostNL locatie naar keuze. Kies in de winkelwagen bij bezorgmethode voor 'Afhalen bij een PostNL servicepunt'. Vul je postcode en woonplaats in en kies de gewenste PostNL locatie.

Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ophalen?
Je kunt de bestelling ook ophalen bij ons in de winkel. Deze service heet Afhalen in de winkel. Wil je hier gebruik van maken? Kies dan in de winkelwagen voor 'Afhalen bij winkel'.

Worden er verzendkosten berekend?
Wij rekenen €4,95 onder een besteding van €50,- aan verzendkosten voor alle bestellingen binnen Nederland (ook afgeprijsde artikelen).
Voor België en Duitsland brengen wij de volgende bedragen in rekening:

  • DHL €6,95
  • DPD €6,95

Spaar ik ook punten met mijn online bestelling?
Nee, met je online aankoop spaar je geen punten.

Ik wil een ander iets cadeau sturen/mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen, kan dit?
Je kunt jouw bestelling op een afwijkend adres laten bezorgen. Tijdens het afrekenproces vul je jouw eigen gegevens in bij ‘factuuradres’. Bij ‘afleveradres’ voer je vervolgens het adres in waar je het wilt laten afleveren.