Naar boven

Verzenden

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Binnen Nederland werken wij met een aantal verschillende vervoersmaatschappijen. 
U kunt zelf kiezen door welke vervoersmaatschappij met welke voorwaarden je
het pakketje bij je wilt laten bezorgen:

Binnen Nederland:

  • PostNL: Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden.  
  • DHL servicepoint: uiterlijke levertijd is vier werkdagen. Je haalt jouw bestelling zelf op bij het DHL point wanneer het u uitkomt

Voor België:

  • B Post: Bestelling voor 21:00 uur geplaatst, binnen 2 dagen in huis
  • B Post afhaalpunt: uiterlijke levertijd is vier werkdagen. Je haalt jouw bestelling zelf op bij het afhaalpunt wanneer het u uit komt

Voor Duitsland:

  • UPS: Bestelling voor 21:00 uur geplaatst, binnen 2 dagen in huis

Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ophalen?
Je kunt de bestelling ook zelf ophalen bij ons in de winkel. Wil je hier gebruik van maken, 
dan kunt je dat aanvinken tijdens het afrekenproces. Wanneer je het product bij ons in de winkel 
ophaalt, worden er vanzelfsprekend geen verzendkosten gerekend.

Worden er verzendkosten berekend?
Wij rekenen geen verzendkosten voor alle bestellingen binnen Nederland (ook afgeprijsde artikelen).
Voor België en Duitsland brengen wij de volgende bedragen in rekening:

  • UPS €3,95
  • Bpost €3,95

Spaar ik ook punten met mijn webaankoop?
Nee, met je online aankoop spaar je geen punten.

Ik wil een ander iets cadeau sturen/mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen, kan dit?
Je kunt jouw bestelling op een afwijkend adres laten bezorgen. Tijdens het afrekenproces 
vul je jouw eigen gegevens in bij ‘factuuradres’. Bij ‘afleveradres’ voer je vervolgens 
het adres in waar je het wilt laten afleveren.