Naar boven

Bestellen en betalen

Hoe log ik in/maak ik een account aan?
Wanneer je al klant bent, kun je rechtsboven inloggen (Mijn account). Indien je nieuw in onze shop bent, kun je er voor kiezen een account aan te maken op dezelfde locatie. Ook tijdens het bestellen wordt de mogelijkheid geboden om een account aan te maken. Uiteraard is het ook mogelijk om zonder account een bestelling te plaatsen.

Hoe selecteer ik producten?
Bestellen op onze webshop is heel eenvoudig. Ga naar het artikel van jouw keuze. Vervolgens kies je de juiste maat en drukt op de knop ‘in winkelwagen’. Nu heb je het gewenste artikel in jouw winkelwagen geplaatst. Indien je meer exemplaren van hetzelfde artikel wenst, kun je het aantal aanpassen.

Indien je je hebt bedacht, kun je met de knop ‘verwijderen’ het artikel uit jouw winkelmand halen.
Vanuit hier kun je de betaling afronden of verdergaan met winkelen. Wanneer de bestelling compleet is klik je op de knop 'naar de kassa' en vervolg je de stappen in het betalingsproces.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Je kunt jouw bestelling op verschillende manieren betalen, namelijk:

  • iDeal
  • Creditcard: Visa, Mastercard
  • Achteraf betalen: Afterpay (+ €1)
  • Fashion Cheque (niet mogelijk wanneer je voor AfterPay kiest)
  • VVV-giftcard (niet mogelijk wanneer je voor AfterPay kiest)

Als je kiest voor AfterPay, dan ontvang je binnen twee weken na je bestelling bericht van AfterPay met een verzoek tot betaling. Indien je artikelen retour stuurt, dan worden de geretourneerde goederen met aftrek van de retourkosten (van  €4,75) in mindering van het totaal door jou te betalen bedrag gebracht.

Heb je artikelen retour gestuurd, maar krijg je wel een rekening van Afterpay?
Dan hebben de retourzending en de mail van AfterPay elkaar net gekruist en kan het zijn dat het verkeerde bedrag op de rekening van Afterpay staat. Binnen 1,5 week ontvang je opnieuw een mail van AfterPay met daarin het juiste bedrag. Voor vragen kun je natuurlijk altijd contact opnemen via: webshop@konijnendijkmode.nl.

Worden er betaalkosten berekend?
Voor iDeal en Creditcard worden geen betaalkosten gerekend.
Voor Afterpay wordt er € 1,- aan betaalkosten gerekend.

Ik heb een kortingscode, hoe werkt dit?
In de winkelwagen kan de kortingscode ingevuld worden. Meteen bij de eerste stap onder de afbeelding van het bestelde artikel staat: 'kortingscode'. Wanneer je hier op klikt kan de kortingscode ingevuld worden. De korting wordt direct verrekend.

Kan ik de privilegecheque ook in de webshop inleveren?
Helaas kan de privilegecheque nog niet in onze webshop ingeleverd worden.

Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?
Als je een bestelling hebt geplaatst en daarbij de betaling hebt afgerond, dan krijg je van ons een orderbevestiging in jouw email. Hierop staat een overzicht van de door jou bestelde artikelen.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wanneer je je bestelling op werkdagen voor 22:00 uur bestelt, dan wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden! De bestelling wordt verzonden met PostNL en gratis vanaf € 50,-, waardoor je de bestelling de volgende dag thuis ontvangt. Er wordt niet op zondag en maandag geleverd. 

Zijn de prijzen in de webshop in-of exclusief BTW?
De prijzen in onze webshop worden weergegeven inclusief BTW.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Nee, jouw bestelling wordt direct verwerkt en verzend klaar gemaakt. Je kunt jouw bestelling uiteraard altijd retour sturen.